OHS:n varasto ja toimisto uusiin tiloihin toukokuussa.

Seuran käytössä olleesta varastosta joudutaan luopumaan omistajan pyynnöstä. Varasto ja sen yhteydessä olevat muut vapaat toimitilat vuokrataan yhtenä kokonaisuutena uudelle toimijalle.

OHS on tehnyt 1.5.2019 alkaen vuokrasopimuksen varastohallista, joka sijaitsee Maikkulassa (Haarasuontie 22). Seuran toimisto siirretään varastohallin parvella olevaan toimistotilaan.

OHS on irtisanonut Sammonkatu 6:n vuokrasopimuksen. Jaostojen käytössä olleet avaimet on palautettava POPLI:lle 15.5.2019 mennessä.

Seuran varaston ja toimiston muuttotalkoot järjestetään viikolla 19 tai 20. Tarkka ajankohta selviää alkavalla viikolla. Kehotetaan, että molemmat jaostot osallistuvat muuttotalkoiden suunnitteluun ja toteutukseen aktiivisesti. Osa varastoidusta materiaalista viedään kierrätykseen.

Lisätietoja; Raimo Sevón 040 587 5827.

Johtokunta