OHS:n varaston ja toimiston muuttotalkoot 15.5.2019 klo 17.30.

OHS:n varaston (Hautakorventie 3) ja toimiston (POPLI, Sammonkatu 6) muuttotalkoot järjestetään 15.5.2019 klo 17.30 alkaen. Muuton arvioitu kesto on noin 3 tuntia.

Toivotaan, että seuran jäsenistö (AH, MH, huoltajat, tukijoukot) osallistuu runsaslukuisesti muuttotalkoisiin. Nyt tarvitaan käsipareja, peräkoukullisia autoja ja kuomullisia peräkärryjä.

OHS on irtisanonut Sammonkatu 6:n vuokrasopimuksen. Jaostojen käytössä olleet avaimet on palautettava POPLI:lle 15.5.2019 mennessä. POPLI:n tiloissa voi edelleen järjestää kokouksia, mutta avaimet on kuitattava ja palautettava jokaiseen tilaisuuteen erikseen.

Ilmoittaudu muutotalkoisiin tekstiviestillä; Rami 040 587 5827. Pyydetään, että ilmoittautumisesta selviää osallistujien lukumäärän lisäksi onko autossa peräkoukku ja onko mukana kuomullinen peräkärry.

Kiitokset Heljasvaaran Karille kuorma-auton hankkimisesta!

Keväisin terveisin,

Johtokunta