Tiedote OHS:n jäsenille ja jäsenyyttä hakeville.

OHS:n vuosikokous vahvisti 14.8.2018 kauden 2018 -19 jäsenmaksut; aikuisilta 35 €, nuorisojäseniltä 20 € ja kannattajajäseniltä 250 €. Jäsenmaksut lähetetään lokakuun aikana sähköpostilla, jolloin seura säästää postituskuluissa 500-600 €.

Pyydetään, että seuran jäsenet lähettävät 10.10. mennessä seuraavat tiedot osoitteeseen ville(at)tervahiihto.fi;

• nimi, syntymäaika, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero (mikäli sähköpostiosoitetta ei ole, pyydetään ilmoitus seuran sihteerille; Rami 040 587 5827)

Pyydetään, että vapaamuotoiset jäsenhakemukset edellä mainittuine tietoineen lähetetään osoitteeseen ville(at)tervahiihto.fi. Seuran sääntöjen mukaisesti johtokunta käsittelee jäsenhakemukset, jonka jälkeen lähetetään jäsenmaksu.