Veteraanien SM-ampumahiihdot päätökseen.

Veteraanien SM -ampumahiihdon päätöspäivän kisat käytiin upeissa sääolosuhteissa, vaikka edellisenä yönä myrskysi melkoisesti. Hiihtobaanat oli laitettu kuntoon aikaisin aamulla ja tuulikin oli rauhoittunut. Ampumahiihtoliiton puheenjohtaja Kalle Lähdesmäki avasi päivän kilpailut, jotka käynnistyivät kello 11.00 ja paikalle olivat saapuneet lähes kaikki edellisen päivän kisaajat kamppailemaan vielä kertaalleen normaalimatkan SM-mitaleista. Kalle kiitti päivän avauspuheessaan jaostoa hyvin järjestetyistä kisoista ja muisti myös kehua talkoolaisia erinomaisesta työpanoksesta. OHS:n ampumahiihtojaosto on järjestänyt  viime vuosina useita SM-tason kisoja, joten järjestelyt sujuvat jo rutiinilla.

Kisapäivä sujui hyvin ja kello 13.00 päästiin mitalien jakoon. Tänään OHS:n mitalisaaliista vastasivat pääosin naiset, jotka keräsivät 3 SM-hopeaa ja miesten saalistaessa yhden SM -pronssin.

Päätöspäivän kilpailut pidettiin upeassa auringonpaisteessa.

Ulla Soininen Höytiäisen Urheilijoista lähdössä matkaan ja Anne Talvensaari-Mattilla odottamassa omaa lähtövuoroaan.

Jouko Toivola (Kokkolan Veikot) maalissa ja tänään neljäs M75-sarjassa.

Harri Henttosen (Kärkölän Kisaveikot) tyylinäyte ampumapenkalta lähtiessä. Harri tänään viides M55-sarjassa.

Vauhdikasta menoa M45-sarjassa. Kuvassa Antti Henriksson (Oulun Hiihtoseura).

Pirjo-Marja Pitkäkangas (Jalasjärven Jalas) voitti kultaa, hopeaa Sari Laurila (Oulun Hiihtoseura) ja pronssia Eeva Leinonen (Halikon Hakoniskat) N45-sarjassa.

.