Kilpailuihin ilmoittautuminen

Suomen Hiihtoliiton (SHL) sääntöjen mukainen kilpailukausi on 1.6.2022 – 31.5.2023.

Hiihtokilpailuihin ilmoittaudutaan SHL:n Hiihtokalenterissa. Rekisteröitymällä Hiihtokalenterin käyttäjäksi voi itse hoitaa omat ja huollettavien ilmoittautumiset kilpailuihin.

Rekisteröinti ja Hiihtokalenterin käyttöohjeet;   HIIHTOKALENTERI

HUOM!

1. Mh- jaosto on päättänyt että kaudella 2022-2023 toimitaan ilmoittautumisten osalta alkukaudelta kohdassa kaksi kerrotulla tavalla eli jokaisen tulee hoitaa ja maksaa ilmoittautumiset aluksi itse ja laskuttaa seuraa kauden päätyttyä. Osallistumismaksujen siirron ominaisuudet eivät ole riittävällä tasolla, jotta sen käyttö olisi kannattavaa niin urheilijan kuin seuran näkökulmasta.
  2. Ilmoittautujien on maksettava osallistumismaksut ilmoittautumisen yhteydessä. Verkkopankista saatavat maksutositteet tallennetaan PDF -muotoisina ja ne liitetään kauden päätyttyä kulukorvauslaskun liitteiksi. Seura siis korvaa ilmoittautumismaksut, mutta vasta kauden päätyttyä ennen seuran tilikauden päättymistä.

Hanki kilpailulisenssi Suomisport -palvelusta; SUOMISPORT