Perhehiihtokoulu

Perhehiihtokoulu on nyt Tuiskun Lumilajikoulu

Oulun Hiihtoseura (OHS:n ampuma- ja maastohiihtojaostot) järjestää talven 2017 aikana Perhehiihtokoulun, jonka ohjelma pohjautuu Tuiskun Lumilajikoulun mukaiseen ohjelmaan.

Tuiskun Lumilajikoulu on harrastamisen iloa, laadukasta, turvallista, hauskaa ja monipuolista yhdessäoloa suksilla liikkuen. Kuuden kerran koulu luo pohjan suksella liikkumiseen vapaa-ajalla koko perheelle.

Lumilajikoulu koostuu kuudesta erillisestä noin puolentoista tunnin lajikerrasta: maastohiihto (2x), ampumahiihto (2x), mäkihyppy ja XCX-suksicross. Lumilajikoulun on tarkoitettu olevan kokonaisuudessaan perhehiihtokoulu, joka on suunnattu 5-12 vuotiaille lapsille ja heidän vanhemmilleeen.

Tuiskun Lumilajikoulun ohjelma:

– Keskiviikko 1.2, maastohiihto, hiihtokoulun avaus, paikka Raksilan Pikkukangas
– Keskiviikko 8.2, maastohiihto, vanhemmille mahdollisuus tekniikkaopastukseen, paikka Raksilan Pikkukangas
– Torstai 16.2, Lumilajit liikuttavat iltatapahtuma
– Keskiviikko 22.2, ampumahiihto, Sankivaaran ampumahiihtokeskus
– Keskiviikko 1.3, ampumahiihto, Sankivaaran ampumahiihtokeskus
– Keskiviikko 15.3 XCX-suksicross, Raksilan Pikkukangas
Ilmoittautumiset lomakkeella, joka löytyy täältä: ohs.sporttisaitti.com/perhehiihtokoulu/

Enintään 40 ensimmäistä ilmoittautunutta otetaan mukaan.

Ilmoittatumiseen seuraavat tiedot:
– Lapsen nimi
– Lapsen syntymäaika ja hetu
– Vanhemman nimi ja yhteystiedot (osoite, puhelinnumero ja sposti)

Maksut:
– 40€/lapsi + yksi aikuinen, sisältää skipassin ja vakuutuksen

Tiedustelut:
Tuomo Kiviniemi, tuomo.kiviniemi2@gmail.com, puh 0403445327 (mielellään yhteydenotot klo 17 jälkeen)

tuisku-lumilajikoulu