Info varainhankinnan talkoista

Koronarajoitusten vähenemisen myötä vuoksi seuran pitkäaikaiset yhteistyökumppanit ovat jälleen järjestämässä erilaisia messu- ja festivaalitapahtumia. Useat yhteistyökumppanit ovat ottaneet yhteyttä seuraan ja tarjonneet tapahtumiin liittyviä järjestelytehtäviä.

Seura on tehnyt tässä vaiheessa sopimuksen kahden kumppanin kanssa. Pyydetään, että seuran jäsenistö kirjaa kalentereihin seuraavat talkoiden ajankohdat;

• Ouluhalli 6.5. klo 20.00-21.30; tarve noin 15 henkilöä
  • Ouluhalli 8.5. klo 18.00-19.30; tarve noin 15 henkilöä
  • Kuusisaari 12.-17.7.; kokonaistuntimäärä noin 400, työvuorojen pituudet 4-6-8 tuntia.

Seura toivoo, että koko jäsenkunta ja erityisesti nuoret urheilijat huoltajineen tiedostavat varainhankinnan merkityksen seuratoiminnalle. Seura ei tavoittele varainhankinnalla taloudellista voittoa – voittoja tavoitellaan ainoastaan talvisilla kilpaladuilla. Talkootuotto käytetään urheilijoiden tukemiseen mm leirien sekä harjoittelu- ja kilpailutoiminnan kustannuksiin.