OHS:n varaston muuttotalkoot 15.-22.3.2021.

OHS on tehnyt vuokrasopimuksen Hiukkavaaran kasarmialueella sijaitsevasta varastotilasta 1.4.2021 alkaen. Varaston vaihdolla saavutetaan erittäin merkittäviä säästöjä. Säästyneet varat käytetään nuorten hiihtäjien ja ampumahiihtäjien tukemiseen.

Varaston muuttotalkoot järjestetään 15.-22.3.2021. Muuttojärjestelyt on suunniteltu siten, että aikataululliset seikat tai terveysturvallisuus eivät rajoita seuran jäsenten osallistumista.

Ilmoittautuminen muuttotalkoisiin 13.3.2021 mennessä;

• tekstiviesti; Rami 040 587 5827
  • sähköposti; toimisto.ohs@gmail.com
  • ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään seuraavat tiedot; pvm + aika, osallistujien lukumäärä, onko peräkärryä / onko autossa vetokoukku

Varaston muuttoon osallistuville henkilöille ja perhekunnille ”räätälöidään” omiin aikatauluihin sopiva osallistumismuoto, jonka ajallinen kesto on noin kaksi tuntia. Osallistumismuotoja ovat mm;

• materiaalin kuormaus peräkärryyn (Haarasuontie 22) ja siirto (Hiukanpiha 13)
  • materiaalin purku (Hiukanpiha 13) + tyhjän peräkärryn siirto (Haarasuontie 22)
  • materiaalin kuormaus (Haarasuontie 22)
  • materiaalin purku (Hiukanpiha 13)
  • varaston siivous (Haarasuontie 22)

Kiitos osallistumisesta jo etukäteen!

Johtokunta