Seura-asujen sovitus 2.-9.9.2021 ja tilausohjeet.

SOVITUS

Seura-asut (lämppärit, liivit, kisapuvut) ovat unisex -mallia. Useimmissa seuroissa on luovuttu naisten mallista, koska tuotteiden tilaus-/ostomäärät jäävät liian pieniksi. Kisa-asun yläosasta on valittavissa kaksi vaihtoehtoa; normaali tai biathlon. Viimeksi mainitussa mallissa on silikonit käsivarressa ja kyynärpäiden kohdalla.

Seura-asut ovat sovitettavissa Sankivaaran kahviossa;

• 2.9. klo 18.30-19.30
  • 7.9. klo 17.30-19.30
  • 9.9. klo 17.30-19.30

Ah -jaosto vastaa sovitustilaisuuksien järjestelyistä ja sovitusasujen lähettämisestä NONAME:lle 10.9.2021.

Mikäli edellä mainitut ajat eivät sovi, otahan yhteyttä; 040 587 5827.

TILAUSOHJEET

NONAME:n clubshop sulkeutuu 12.9.2021 klo 23.59Tämän jälkeen seura-asuja ei voi tilata – ei edes soittamalla!

Seura-asujen tilaaminen tapahtuu seuraavasti:

1. Klikkaa osoitteeseen https://clubshop.nonamesport.com/fi/
  2. Luo ohjeiden mukaisesti oman tilisi käyttäjätunnus ja salasana tai käytä aikaisemmin luomaasi käyttäjätunnusta ja salasanaa.
  3. Kirjaudu clubshoppiin kirjaamalla käyttäjätunnus, salasana ja seuran koodi xxxxxxxx (koodi jaetaan; whatsapp, nimenhuuto tai 040 587 5827).
  4. Kirjautumisen jälkeen tulet OULUN HIIHTOSEURA-sivulle, jossa on asiointiin liittyvää infoa sekä tuotteet; mallit, koot, hinnat.
  5. Valitse haluamasi tuotteet ostoskoriin.
  6. Klikkaa PROCEED TO CHECKOUT, jossa voit valita maksutavan; Klarna, verkkomaksu tai pankki-/luottokortti.
  7. Maksamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostiin. HUOM! Tilaus rekisteröityy vasta, kun olet maksanut tuotteet.
  8. Tilatut tuotteet ovat valmiit marraskuussa ja ne toimitetaan seuralle kootusti, yhtenä postipakettina. Seura tiedottaa asujen jakamisesta erikseen.