Suomipop festivaalin purkamistalkoot 18.7.2021

Lämmin kiitos kaikille niille, jotka ovat olleet rakentamassa Suomipop festivaalia 13.-15.7.2021. Tapahtuman aikana seuran talkooväki osallistuu päivittäin liikenteenohjaukseen klo 12.30-01. Seura on suoriutunut sopimuksen mukaisista velvoitteistaan toistaiseksi hyvin ja tilanne on kunnossa myös liikenteenohjauksen suhteen.

Seuralla on mittavat velvoitteet festivaalin purkamisessa 18.7.2021 klo 10 alkaen. Seuran talkooporukan henkilöstömäärissä on vielä huomattava vajaus. Seura toivoo, että mahdollisimman moni ilmoittautuisi purkamistalkoisiin. Nyt tarvitaan ihmisiä ja käsipareja. Suuri osa purkamistöistä on keveitä (somistuksen purku, aitojen suojakankaiden irrotus), joita nuoret urheilijatkin (13 v -) voivat tehdä varsin hyvin.

Ilmoittaudu mukaan 18.7. talkoisiin! Ilmoittaudu myös siinä tapauksessa, että voit osallistua vain muutaman tunnin!

Ilmoittautumiset; anne.talvensaari-mattila@oulu.fi, 044 530 4511