Varainhankinnan talkoot 16.-17.10.2021 – ilmoittaudu mukaan 28.9. mennessä!

Seura on hankkinut vuosien ajan hyvin tuottavia varainhankinnan talkootapahtumia, joita ovat olleet erilaisten messu- ja festivaalitapahtumien järjestelyihin liittyvät tehtävät. Seura sai heinäkuussa ensimmäisen mittavan varainhankinnan mahdollisuuden lähes kahteen vuoteen. Suomipop festivaalin talkootehtävät hoidettiin erittäin hyvin. Talkoista saadut varat on jaettu molemmille jaostoille.

Seura on tehnyt sopimuksen järjestäjien kanssa Oulun Kädentaitomessujen tukemisesta 16.-17.10.2021.

Ouluhallissa järjestettävän messun talkootehtäviä ovat;

• lipunmyynti
  • lipuntarkastus
  • liikenteen ohjaus
  • pysäköinninvalvonta
  • narikkapalvelut (sopii perheille; aikuiset + nuoret).

Seuran saama talkootuotto käytetään urheilijoiden tukemiseen mm leirien sekä harjoittelu- ja kilpailutoiminnan kustannuksiin.

Seura toivoo, että koko jäsenkunta ja erityisesti nuorten urheilijoiden vanhemmat tiedostavat vaikean taloustilanteen ja osallistuvat talkoisiin. Kyseessä on varainhankinnan lisäksi myös tapahtuma, joka lisää yhteisöllisyyttä. Samalla opitaan tuntemaan muita seuran jäseniä ja heidän huoltajiaan.

HUOM! Talkootehtäviin voi osallistua seuratoimintaan sitoutuneiden lisäksi myös sukulaiset, tuttavat, kummit ja kaimat…

Ilmoittautumiset tekstiviestillä tai sähköpostilla 28.9.2021 mennessä; Anne T-M 044 530 4511, anne.talvensaari-mattila@oulu.fi.

Ilmoittautumisen yhteydessä selviää tarkemmin talkootehtävän sisältö ja aikataulut.