3 mitalia avauspäivänä Oulun Hiihtoseuralle Nuorten ampumahiihdon SM-kilpailuista Mikkelistä

OHS:n ampumahiihtäjät saivat kolme mitalia Nuorten amupumahiihdon SM-kilpailun normaalimatkalta avauspäivänä Mikkelissä.

Erika Kujala voitti kultaa sarjassa naiset 13 vuotiaat. Kalle Loukkaanhuhta otti myös kultaa miehet 16 vuotiaat-sarjassa ja Elli Loukkaanhuhta sai hopeaa naiset 14-vuotiaat. Onnittelut mitalisteille!

Muut sijoitukset Mikkelin kisoista oli seuraavat: Roope Jokela (5) M 19, Seela Peuralahti (7) N 19. Eemil Heinonen (4), Eeli Kujala (7), Mikko Pietarila (14) ja Juuso Kinnunen (15) M 15-sarjassa. Neea Taskila (4), Sanni Pirttikoski (6), Vilma Sorvisto (16) ja Ella Sorvisto (17) N 15- sarjassa. Eemil Kuiri oli (10) M 14-sarjassa. Ronni Mäntyranta (7) Konsta Rantasuo (16) M 13-sarjassa ja Anni Naumanen (27) N 13-sarjassa.

Huomenna kisaohjelmassa on yhteislähdöt ja toivottavasti tulee nuorilta hyviä onnistumisia, sekä myös uusia mitalisteja:)