Ampumahiihdon viestikapula.

OHS on järjestänyt viime vuosina lukuisia ampumahiihdon ja ampumajuoksun arvokilpailuja. Ampumahiihdon SM-kilpailut 2015 ja 2017, ampumajuoksun SM -kilpailut 2014 ja 2018 sekä veteraanien ampumahiihdon SM -kilpailut 2016. Tulevana talvena seuraa jatkoa, seuramme järjestää veteraanien SM 2019 – ampumahiihtokilpailut. Ja lähivuosina tulee varmaankin lisää arvokilpailuja.

OHS:n järjestämissä kotikisoissa ammunnan johtajien keski-ikä alkaa olla piakkoin 75 vuotta! Nyt on korkea aika luovuttaa vastuuta nuoremmille.

Ampumahiihtoa harrastavien nuorten vanhemmat, ampumahiihdon viestikapula” luovutetaan teille tänä syksynä! Ampumahiihtojaosto järjestää syksyn aikana Sankivaarassa opetustilaisuuden, jossa perehdytetään ammunnan johtajan tehtäviin. Ilmoittaudu SPORTTISAITISSA. Opetustilaisuuden ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.