Ampumahiihtokarnevaalit Vuokatissa 23.-26.7.2020.

SAHL:n nettisivuilla oleva info;

Suomen Ampumahiihtoliitto järjestää nuorille, lähtökohtaisesti 9-15-vuotiaille ampumahiihtäjille, harjoitusleirin Vuokatissa 23.-26.7.2020. Leirille voivat osallistua niin vasta-alkajat kuin kokeneemmat harrastajat, sillä osallistujat jaetaan karnevaaleilla iän ja harjoituskokemuksen mukaan tasoryhmiin.

Karnevaaleilla luodaan pohjaa lajitaitojen kehittymiselle, annetaan ideoita monipuoliseen harjoitteluun ja nautitaan muiden nuorten ampumahiihtäjien seurasta. Vuokatissa samaan aikaan leireilevä maajoukkue osallistuu myös mukaan leirin toimintaan.

Hinta 210€, sisältäen majoituksen, täysihoitoruokailut (aamiainen, lounas, päivällinen) sekä leiriohjelman. Osallistuminen myös ilman omaa asetta on mahdollista, kunhan tästä ilmoittaa etukäteen: lauri.elo@biathlon.fi

Karnevaaleilla järjestetään halukkaille huoltajille Tervetuloa ohjaajaksi -koulutus. Koulutus on ilmainen ja tarjoaa osallistujille perusteet seuraharjoitusten ohjaamiseen ja ampumahiihtokoulujen pitämiseen. Ilmoittaudu mukaan: lauri.elo@biathlon.fi.

Ilmoittautuminen on mahdollista ma 5.7.2020 asti.

ILMOITTAUTUMINEN

Lisätiedot: Lauri Elo, lauri.elo@biathlon.fi, 046 878 2204