Kesäkauden seura-asujen hankinta.

NONAME on tehnyt tarjouksen kesäkauden seura-asuista. Mallit ja hinnat ovat nähtävissä clubshopissa, jonne voi kirjautua alla olevan ohjeen mukaan. Seura tukee asuhankintoja maksamalla OHS:n logolla varustettujen paitojen kustannuksista 50%. HUOM! Clubshopissa paidan hinnassa on otettu huomioon seuran maksettavaksi tuleva osuus.

Seura-asujen sovittaminen on mahdollista 30.3.2021 alkaen. Sovittamisen järjestelyistä ja aikatauluista tiedotetaan lähipäivinä.

—-

NONAME:n clubshop sulkeutuu 8.4.2021 klo 23.59Tämän jälkeen seura-asuja ei voi tilata.

Seura-asujen tilaaminen tapahtuu seuraavasti:

1. Klikkaa osoitteeseen https://clubshop.nonamesport.com/fi/
  2. Luo ohjeiden mukaisesti oman tilisi käyttäjätunnus ja salasana tai käytä aikaisemmin luomaasi käyttäjätunnusta ja salasanaa.
  3. Kirjaudu clubshoppiin kirjaamalla käyttäjätunnus, salasana ja seuran koodi xxxxxxxx (koodin saat; whatsapp, nimenhuuto tai Eerolta 040 564 1606).
  4. Kirjautumisen jälkeen tulet OULUN HIIHTOSEURA -sivulle, jossa on asiointiin liittyvää informaatiota sekä tuotteet; mallit, koot, hinnat.
  5. Valitse haluamasi tuotteet ostoskoriin.
  6. Klikkaa PROCEED TO CHECKOUT, jossa voit valita maksutavan; Klarna, verkkomaksu tai pankki-/luottokortti.
  7. Maksamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostiin. HUOM! Tilaus rekisteröityy vasta, kun olet maksanut tuotteet.
  8. Tilatut tuotteet toimitetaan seuralle toukokuun lopussa. Seura tiedottaa asujen jakamisesta erikseen.

Mikäli tulee kysyttävää tai ongelmia tilausten teossa, otahan yhteyttä Eeroon!