Kesäkauden seura-asujen jälkitilaukset 17.6.2021 mennessä.

Jäsenistön pyynnöstä kesäkauden seura-asujen hankintamahdollisuus on avattu uudelleen. Mallit ja hinnat ovat nähtävissä clubshopissa, jonne voi kirjautua alla olevan ohjeen mukaan. Seura tukee asuhankintoja maksamalla OHS:n logolla varustettujen paitojen kustannuksista 50%. HUOM! Clubshopissa paidan hinnassa on otettu huomioon seuran maksettavaksi tuleva osuus.

NONAME:n clubshop sulkeutuu 17.6.2021 klo 23.59.

Seura-asujen tilaaminen tapahtuu seuraavasti:

1. Klikkaa osoitteeseen https://clubshop.nonamesport.com/fi/
  2. Luo ohjeiden mukaisesti oman tilisi käyttäjätunnus ja salasana tai käytä aikaisemmin luomaasi käyttäjätunnusta ja salasanaa.
  3. Kirjaudu clubshoppiin kirjaamalla käyttäjätunnus, salasana ja seuran koodi xxxxxxxx (koodin saat; Rami 040 587 5827).
  4. Kirjautumisen jälkeen tulet OULUN HIIHTOSEURA -sivulle, jossa on asiointiin liittyvää informaatiota sekä tuotteet; mallit, koot, hinnat.
  5. Valitse haluamasi tuotteet ostoskoriin.
  6. Klikkaa PROCEED TO CHECKOUT, jossa voit valita maksutavan; Klarna, verkkomaksu tai pankki-/luottokortti.
  7. Maksamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostiin. HUOM! Tilaus rekisteröityy vasta, kun olet maksanut tuotteet.

Mikäli tulee kysyttävää tai ongelmia tilausten teossa, soita; Rami 040 587 5827.