Kiitokset kilpailijoille, huoltajille ja toimitsijoille!

Kiitokset OHS 120 vuotta -juhlahiihtoihin osallistuneille kilpailijoille ja huoltajille! Ilahduttavaa todeta, että seuran juhlavuoden nimikkokilpailuun osallistui ennätysmäärä kilpahiihtäjiä.

Seura esittää lämpimät kiitokset kaikille niille toimitsijoille, jotka osallistuivat OHS 120 vuotta -juhlahiihtojen ja viikkoa aikaisemmin pidetyn ampumahiihdon kansallisten kilpailujen järjestelyihin. Juhlavuoden avausviikon molemmat kilpailut saatiin toteutettua suunnitelmien mukaisesti ja kaikilta osin turvallisesti. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin.

Kilpailukauden järjestelyvastuut jatkuvat maaliskuussa. Tervahiihto järjestetään 12.3. janahiihtona Muhos – Sankivaara – Hiukkavaara – Ritaharju. Hiihtomatkat (V+P) ovat 69 km, 39 km ja 22 km. Kaksi viikkoa myöhemmin Sankivaarassa kilpaillaan nuorten ja yleisten sarjojen Suomen mestaruuksista. Maaliskuun kilpailujen järjestäminen on seuralle todella mittava urakka. Seuran johto valmistelee molempia tapahtumia luottavaisin mielin tiedostaen, että järjestelyorganisaatioon saadaan jälleen toimitsijoiksi motivoituneet ja osaavat talkoolaiset.

Luistavia hiihtokelejä!

Oulun Hiihtoseura