Koulutusta tarjolla OHS jäsenille: Urheilijan fyysisen suorituskyvyn kehittäminen

Suomen Valmentajat ry on yhdistys, joka edistää valmentajien osaamisen kehittämistä Suomessa. Järjestämme yhdessä TE3:n kanssa Urheilijan fyysisen suorituskyvyn kehittäminen koulutuskiertueen ja Oulu on myös yksi koulutuspaikoista.

Koulutus soveltuu kaiken tasoisille valmentajille, valmennus- ja junioripäälliköille ja kaikille lajeille. Erityisesti koulutus sopii lasten ja nuorten valmennusta tekeville. Koulutuksesta saa hyviä ajatuksia fyysisen suorituskyvyn kehittämiseen sekä valmiita harjoite/harjoitusmalleja toteutettavaksi. Koulutuksessa on 1,5 h teoriaosuus ja 1,5 käytännön osuus. TE3 suorituskyvyn kehittämisen konsepti on loistava apuväline valmentajille lajia tukevan oheisharjoittelun toteuttamiseen.

Oulussa koulutus pidetään ti 30.11. klo 17-20 Kastellin monitoimitalolla.

Tästä linkistä lisätietoa koulutuksesta ja ilmoittautumiset

Oulun Hiihtoseura maksaa jäsentensä (jäsenmaksu tulee olla maksettuna) osallistumismaksun koulutukseen. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita maksajaksi Oulun Hiihtoseura, laskutustiedot saat täältä.