Noname seura-asut

Seura-asujen ennakkotilaus pitää tehdä 29.8 mennessä. Tämä siksi että SuomenCup tai muissa alkukauden kisoissa urheilevilla olisi viimeisimmät asut käytössä. Toki siinä samassa voi muutkin tilata asunsa, jos vaan koko on tiedossa. Varsinainen tilaus järjestetään syyskuussa ja silloin on myös sovitustilaisuus ennen tilausten eräpäivää.

Kannattaa huomioida että kullekkin asutyypillelle (unisex, lady, kisa-asu, lämppäri jne) on minimitilauskiintiö ja tämän vuoksi ennakkotilauksesta ei välttämättä saa kaikkia malleja, tai vastaavasti jos tulee paljon tilauksia (esim Lady asuista) ennakkoon, niin niitä ei saa enää syyskuun erästä. Tällä hetkellä Ladymallistolle tuntuu olevan kysyntää, eli se kannattanee tilata ennakkoon.

Tilaukset ja tiedustelut

jari.m.huttunen@gmail.com (otsikko seura-asut 2018)