OHS Maastohiihdon ryhmät kaudella 2018-2019, ilmoittautuminen

Alla olevan ryhmäjaon mukaisesti OHS tiimiin ilmoittautuminen on nyt ajankohtaista. Ilmoittautumiset olisi hyvä tulla 31.8 mennessä, mutta myös myöhemmin pääsee mukaan. Tiimiin on 100€ vuosimaksu, joka sisältää osallistumisoikeuden kahdelle OHS leirille (erillinen ilmoittautuminen) seurahinnalla 48€/vrk (täyshoito) ja kansallisten kisojen sekä oman ikäluokan kotimaan arvokisojen ilmoittautumismaksut (ei kilometri- tai majoituskorvauksia). Lisäksi junioreille on viikkoharjoitukset elokuusta alkaen. Ilmoittautumiset (kaikki ikäluokat) Sarille (sari.vuollet@live.com). Jos et halua liittyä ryhmään, niin OHS ei maksa kilpailuihin ilmoittautumisia eikä ole oikeutta osallistua OHS leireille tai yhteisharjoituksiin.

Tehotiimit:

Kaudelle 2018-19 on perustettu kaksi edustusjoukkuetta, Hopeasompa Tehotiimi ja Tehotiimi. Nimensä mukaisesti HS tehotiimiin on nimetty HS ikäisiä urheilijoita viime kauden menestyksen sekä tiimiin sitoutumisen perusteella. Tehotiimi on nuorten ja aikuisten sarjoissa menestyneistä urheilijoista koottu tiimi, jolta odotetaan menestystä myös tulevalla kaudella. Joukkueiden rahoitus tulee pääsääntöisesti sponsoreilta sekä urheilijoiden omavastuista ja Tehotiimiläisille on omat leirit. Molempien joukkueiden kokoonpano valitaan aina vuodeksi kerrallaan ja mukaan valitaan urheilullisin perustein. Joukkueisiin valitut urheilijat kaudella 2018-2019 ovat:

TEHOTIIMI:

MANNILA LAURI, AITTOLAMPI EERO, KITTILÄ KUSTI, KORHONEN MATTI, SCHOREDUS SAMULI, MOILANEN NIILO, VUORRE VILJAMI, MANNILA EERO, SIREN SAKU, ROPONEN RIITTA-LIISA, PITKÄNEN MARJAANA, SAARI ANNA-KAISA, VIRPI MARIA, VÄHÄKUOPUS PIA

HS TEHOTIIMI:

TASKILA NEEA, ROPONEN IDA, LATOMAA OONA, LÄMSÄ IIDA-MARIA, SANNI PIRTTIKOSKI, PELTOLA AADA, HOLM ADA, VUOLLET KATARIINA, PIETARILA MIKKO, KUIRI EEMELI, KLEMOLA ROOPE, KINNUNEN JUUSO

OHS tiimi:

Yllämainittujen ryhmien lisäksi perustetaan OHS team, johon voi ilmoittautua kaikki seuran Minisompa ikäiset, Tehotiimien ulkopuoliset nuoret ja aikuiset sekä veteraaniurheilijat. Ryhmään kuuluville tulee nimellinen toimintamaksu, joka sisältää osallistumisoikeuden kahdelle erilliselle Pikku-Syötteen leireille (ajankohdat ilmoitetaan erikseen mutta alustavasti 20-23.9.2018 ja 29.11-2.12.2018) sekä kilpailumaksut kansallisiin kilpailuihin sekä ikäluokan SM kisoihin. Tästä ryhmästä voidaan myös valita urheilijoita Tehotiimin leirille, mikäli sieltä vapautuu paikkoja. Ilmoittautumisohjeet sekä toimintamaksun suuruus ilmoitetaan myöhemmin syksyllä vuosikokouksen jälkeen.

MS ja HS ikäisille alkaa pyöriä viikkoharjoitukset taas elokuussa ja ne pyritään järjestämään alueen muiden seurojen kanssa yhteisharjoituksina. Lisäksi vanhemmille tullaan järjestämää koulutusta valmentamisessa sekä ohjauksessa. Harjoituksiin tarvitaan vapaaehtoisia ohjaajia sekä apuohjaajia, eli kaikki rohkeasti mukaan ja ilmoittautumiset Sarille (sari.vuollet@live.com)

Ryhmien ulkopuoliset seuran jäsenet voivat edustaa OHS:aa kilpailuissa, mutta tällöin kaikki osallistumismaksut laskutetaan urheilijalta.