OHS:n johtokunnan tiedote jäsenistölle.

JÄSENMAKSUT KAUDELLA 2018-19

Seuran jäsenistä 20 % ei ole maksanut 8.11.2018 lähetettyä OHS:n jäsenmaksua. Maksumuistutukset lähetetään 1.2.2019 alkaen ja laskuun lisätään viiden euron toimistokulut. Mikäli et ole saanut jäsenmaksulaskua tai olet sen hukannut, ota viipymättä yhteyttä; ville@tervahiihto.fi.

130.TERVAHIIHTO 2.3.2019

Maailman vanhin hiihtotapahtuma Tervahiihto järjestetään 130. kerran 2.3.2019. Tervahiihto toteutetaan janahiihtona välillä Utajärvi-Muhos-Oulu.

Vuonna 1902 perustetulle OHS:lle on ollut kunnia-asia järjestää Tervahiihto vuosittain. Tervahiihdosta on tullut viimeisten vuosikymmenten aikana myös seuran merkittävin varainhankinnan muoto. Seuran jäsenten tulisi mieltää, että jokaisen jäsenen työpanos on suorastaan välttämätöntä tapahtuman valmisteluissa ja onnistuneessa toteutuksessa. Mikäli jäsen ei pakottavasta syystä voi osallistua Tervahiihdon järjestelyihin, pitäisi toimia vastuullisesti ja hankkia vähintään yksi toimitsija tilalle.

Ota yhteyttä jaoston puheenjohtajaan ja ilmoittaudu Tervahiihdon toimitsijaksi – hanki myös muita mukaan!!

MATKA- JA KULUKORVAUKSET 1.1.2019 ALKAEN

Verohallinto otti käyttöön 1.1.2019 alkaen tulorekisterin, johon tulee kirjata urheilijasopimusten mukaiset palkkiot, valmennusapurahat ja kilometrikorvauksen viiden päivän kuluessa maksamisesta.

Seuran johtokunnan 24.1.2019 tekemän päätöksen mukaisesti edellä mainitut korvaukset maksetaan vuosittain ainoastaan 15.4. ja 15.12.