OHS:n Pikku-Syötteen leiri 27.-29.11.; ilmoittautuminen 13.11.2020 mennessä.

OHS järjestää Pikku-Syötteen leirin 27.-29.11.2020. Lumen puutteen vuoksi ajankohtaa on siirretty viikolla eteenpäin alkuperäisestä ajankohdasta. Leiri toteutuu vain mikäli Syötteellä päästään hiihtämään. Seurannassa on luonnollisesti myös koronatilanteen kehittyminen.

Leiriohjelma ilmoitetaan myöhemmin. Ohjelmassa on mm yhteisharjoitukset hopeasompa- ja minisompaikäisille.

Seura maksaa urheilijoiden leirikustannuksista 50%. Urheilijoiden leirivuorokauden hinnaksi jää siten ainoastaan 25 euroa (majoitus + kaikki ateriat). Huoltajien leirivuorokauden hinnaksi on neuvoteltu 50 euroa.

Seura toivoo runsasta osallistujien määrää. Osallistumalla voit osoittaa seurajohdolle, että leiritysjärjestelmää kannattaa ylläpitää ja kehittää!!

Ilmoittautumiset sähköpostilla 13.11.2020 mennessä alla olevin tiedoin; eero.juola@lahitapiola.fi

• urheilijan nimi, syntymävuosi ja yhteystiedot
  • huoltajan nimi ja yhteystiedot, tieto lähteekö huoltaja leirille mukaan
  • allergiat
  • mahdollinen toive huonekaverista

Yhteiskuljetusta ei ole järjestetty, sopikaa kimppakyydeistä omatoimisesti!

Lisätietoja; Eero 040 564 1606 tai eero.juola@lahitapiola.fi