Seura-asujen tilaus

Seura-asujen sovitustilaisuus pidetään 13.9 17:30-19:00 PoPLi:n (Sammonkatu 6) tiloissa (alakerran aula). Paikalla on Nonamen osaomistaja Kari Arponen, joten nyt on hyvä tilaisuus kysellä lisää asujen ominaisuuksista ja muustakin Nonamen tarjonnasta. Jos haluat Karilta erityistä tietoa tai jotain pientä näytekappaletta, niin ole yhteydessä suoraan Kariin (MA 10.9 mennessä)

Asut tilataan ja maksetaan Nonamen verkkokaupassa ja toimitus on kootusti marraskuussa. Nonamen kauppa löytyy alla olevasta linkistä ja salasanan saa Jarilta (jari.m.huttunen@gmail.com 0504867967), ellei sinulla ole sitä jo ennestään. Asujen tilauksen takaraja on 25.9 klo 23:59.

Huomautuksena vielä, että eri malleille on minimitilausraja, joten kaikkia tilattuja asuja ei välttämättä voida toimittaa. Siksi esim Lady-asun tilaajan kannattaa sovittaa myös Unisex kokoja, jos käy että kyseiselle Lady-asulle  ei tule tarpeeksi tilauksia. Alla vielä ohjeet tilaukselle, sekä Karin yhteystiedot

1. Anna Salasana > Kirjaudu sisään
  • Valitse tilattava tuote alavalikosta
  • Määritä tilattavan tuotteen koko ja määrä > lisää ostoskoriin