Jättimenestys AJ SM -kilpailuissa.

Ampumajuoksun SM 2021 -kilpailut järjestettiin Tuusulassa 27.-29.8.2021. Kilpailut olivat seuralle jättimenestys. Kolmen kilpailupäivän aikana seuran urheilijat saavuttivat peräti 22 mitalia; 4 kultaa, 11 hopeaa ja 7 pronssia.

Suomen mestaruuden voittivat Vilma Sorvisto (N17 pika), Kalle Loukkaanhuhta (M19 yhteislähtö) ja Jouni Kinnunen (M35 pika, yhteislähtö).    OHS MITALISTIT AJ SM 2021

SM -kilpailujen tulokset osoittavat, että urheilijoiden kesäharjoittelu on onnistunut erityisen hyvin. Lähtökohdat tulevan talven kilpailukauteen ovat enemmän kuin otolliset. Kesän aikana järjestetty AJ -cup yhteistyössä SARE:n (seuraennätys; yht 17 mitalia!) kanssa on kehittänyt merkittävästi molempien seurojen urheilijoiden kilpailuvalmiuksia.

Seura pyrkii järjestämään AH -cupin tulevan talven alussa. Suunnitelmien toteutuminen edellyttää, että nuorten huoltajat tukijoukkoineen osallistuvat entistä vahvemmin kilpailujen valmisteluun, toteutukseen ja kilpailujärjestelyjen purkamiseen.

Lämpimät onnittelut Suomen mestareille, mitalisteille, kaikille seuran kilpailijoille sekä huoltajille!

Yritetään talvella samanlaista menestystä!

Seuran etusivun kuvat; @lightrayproduction, Kaisa Mäkäräinen, Mari Sorvisto.