Tiedote OHS:n vuosikokouksesta 24.6.2020.

OHS:n sääntömääräinen vuosikokous pidettiin 24.6.2020.

Anne Talvensaari-Mattila jatkaa seuran puheenjohtajana.

Seuran johtokunta 2020-21;

– Mira Jokela, Esko Kinnunen, Heikki Laurila, Jukka Väyrynen, Joona Kupila ja Raimo Sevón.

AH -jaosto 2020-21;

– Joona Kupila pj, Mari Sorvisto, Mira Jokela, Esko Kinnunen, Teppo Hökkä, Sakri Taskila, Jukka Pietarila ja Raimo Sevón.

MH -jaosto 2020-21;

– jaostoon valittiin Jukka Väyrynen ja Markku Kukkola, muiden henkilövalintojen jälkeen jaoston kokoonpano vahvistetaan 14.8.2020 mennessä.

Anne Hautamäki valittiin toiminnantarkastajaksi.

Jäsenmaksut 2020-21;

– aikuiset 35 euroa, nuorisojäsenet 20 euroa, kannattajajäsenet 200 euroa.

Keväällä seurasta eronneet MH -jaoston kaksi avainhenkilöä ovat ilmoittaneet seuran jäsenistölle ja seuran ulkopuolisille tahoille, että heidän lähtönsä myötä seuran maastohiihto loppuu tai lopetetaan. Esitetyt olettamukset ja väitteet ovat vääriä. OHS jatkaa menestyksellistä toimintaansa talviurheiluseurana, jossa harrastetaan ja kilpaillaan kahdessa lajissa; maastohiihdossa ja ampumahiihdossa.

Suomen Ampumahiihtoliitto ja Suomen Hiihtoliitto ovat myöntäneet seuralle Tähtiseura -tunnukset (lapset ja nuoret -kategoria). Myönnetyt tunnukset velvoittavat seuratoiminnan jatkuvaan kehittämiseen. Kauden 2019-20 toiminnantarkastuskertomus oli erittäin hyvin ja analyyttisesti laadittu. Kertomus antaa johtokunnalle ja jaostoille hyvät perusteet seuratoiminnan kehittämiseksi. Toiminnan keskiössä ovat lapset ja nuoret, joille järjestetään harjoittelu-, valmennus- ja kilpailumahdollisuudet siten, että kukin voi kehittyä nousujohteisesti ja kokea mille tasolle he voivat päästä valitsemassaan lajissa.

Vuosi 2020 tullaan muistamaan lähes lumettomasta talvesta ja koronapandemiasta. Vuosi muistetaan OHS:ssa myös siitä, että seurassa käynnistyi entistä laajempi ja syvällisempi yhteistyö – kaikki tehdään yhdessä!

Mukavaa kesää ja hyvää treenikautta!

Johtokunta