Veteraanien SM Kisat päätökseen pikamatkoilla

Viikonlopun veteraanien ampumahiihdon SM kilpailut saatiin päätökseen aurinkoisessa säässä sunnuntain pikamatkoilla.

M150 sarjassa Oulun hiihtoseuran joukkue hiihti perjantain viestissä hienosti pronssille! Joukkueessa hiihtivät Heikki Laurila, Jani Vlitalo ja Arto Kyllönen.

Lauantain yhteislähtökisoissa Oulun hiihtoseuran hiihtäjät saivat yhteensä kolme mitalia aamupäivällä käydyistä veteraanien SM- matkoilta. M50- sarjassa Antti Henrikson sijoittui hopealle ja Heikki Laurila pronssille. Lisäksi Johanna Magga nappasi hopeaa sarjassa N45.

Sunnuntain pikakilpailuissa SM-mitaleista seuran väreissä vastasivat kultaa M55 Antti Henriksson sekä M35 Tuomas Säily, hopeaa N50 Outi Räsänen sekä N45 Johanna Magga.

Veteraanisarjojen lisäksi käydyissä kansallisissa nuorten ja yleisten sarjojen kisoissa saatiin tukku mahtavia suorituksia seuran urheilijoilta.

Lämmin kiitos kaikille urheilijoille, huoltajille sekä talkooväelle viikonlopun ampumahiihtojuhlan mahdollistamisesta!

Sekä suuret onnittelut kaikille kisamenestyjille!

Loppukesällä tavataan uudelleen Ampumajuoksun SM kisojen merkeissä!